lördag

Fyfan, vill verkligen inget annat än att bli frisk nu. Sjukt störande att inte kunna andas genom näsan :(
Hade en jätte mysig dag i stan med familjen iallafall :) Fikade och shoppade :)
Ska in med Anna någon dag när jag får pengar och shoppa loss. Fast då drar vi nog till frölunda torg och min favoritbutik New yorker :) Så sjukt mycket fint till så sjukt bra priser har dem :) det gillas!
Är jätte orolig för min älskade vän Linn! Hon skriver massa på facebook att hon bara vill bort och så, och jag vet inte vad som har hänt. Så nu försöker jag få reda på det...
Och en annan kompis, Sara Pedersen.. gumman! jag finns här om du vill snacka! älskar dig!
Skulle igentligen träffat Sara (Holmgrene) idag. Men hon sov till typ 4 och då orkade inte jag, för hade gått på stan i 5 timmar nästan.
Så det får bli en annan dag :)
Nu väntas det snart mat, sen mys med ostbollar, cola och film :)
massa pussar!

Kommentarer

Kommentera ♥:

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

Mailadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din fina kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0