seegt!

Hallå eller :D
Seg dag som fan, ville ut och träffa folk egentligen, men inga roliga ute typ :(
Så blev att sitta hemma och kolla på saltkråkan med mina syskon, hahha :D
Va iaf nere i Lindome och kolla på nån brasa :D

Ska ändra headern, ful som fan är den just nu!


Jag och bror :D

Typ såhär bra har dagen vart :D inte alls!

Men blev glad när jag vann två plagg på tradera iaf :D

Ett par jeans från ginatricot och en tunika från H&M :D
Klicka för att visa Megabild! Ljusblå fabriksslitna jeans från Gina Tricot, storlek 25/34
dessa :D
Oversize vit bommulsklänning/tunika i kimonomodell stlk.34
och denna :D

näpp, nu ska jag lägga ut lite saker på tradera jag me :D
pösspöss :D


Kommentarer

Kommentera ♥:

Namn:
Kom ihåg mig? ♥

Mailadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din fina kommentar ♥:

Trackback
RSS 2.0